Najczęściej zadawane pytania
– Prosimy o indywidualny kontakt z Działem Sprzedaży. W przypadku kontaktu mailowego prosimy o podanie pełnych danych rejestrowych firmy oraz informacji nt. charakteru działalności (branży) oraz rodzaju asortymentu, który Państwa interesuje. Osoba do kontaktu:
Daniel Budkiewicz
daniel@baltrade.pl
tel. 533 655 560
– Można także zarejestrować się na hurt.com.pl, następnie po zalogowaniu uzupełnić dane firmy (w ustawieniach konta) i w tym samym panelu zawnioskować o przyznanie statusu hurtowego.
– Tak, nasza kasa tak samo jak firma jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30, oprócz świąt. Na miejscu można zapłacić gotówką lub kartą, bez konieczności składania zamówienia przez Internet.
– Prosimy o wiadomość na adres ehandel@hurt.com.pl z oficjalnego adresu e-mail Państwa organizacji. W treści maila prosimy o wskazanie danych odbiorcy – jeżeli różnią się od danych nabywcy. Prosimy o dane osoby upoważnionej do składania zamówień w tym kontaktu email i numeru telefonu. Prosimy również o wskazanie numeru kontaktowego dla kuriera co będzie istotnym w realizacji wysyłki.
– Najczęściej powodem jest pozostawienie pustego pola z danymi nabywcy lub brak zaznaczenia akceptacji regulaminu – prosimy o upewnienie się, że nic nie zostało pominięte.
– Na podany w zamówieniu adres e-mail serwis Przelewy 24 przesyła wiadomość zawierającą status płatności oraz link, dający możliwość jej ponowienia (po upływie 7 minut). Również my wysyłamy wiadomość, w której treści znajduje się link do podglądu zamówienia. Po przejściu na stronę z podglądem zamówienia również jest możliwość wygenerowania nowej płatności (po upływie 7 minut). W tytule wiadomości, która potwierdza złożenie u nas zamówienia, znajduje się również jego numer. Można podać go w tytule tradycyjnego przelewu, jeżeli ponowienie płatności przez Przelewy24 nie powiedzie się.
– Na maila podanego w zamówieniu wysłaliśmy wiadomość z linkiem do śledzenia paczki. Niezależnie od tego - status przesyłki można sprawdzić pod poniższymi linkami
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
https://emonitoring.poczta-polska.pl/
https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek/
https://www.orlenpaczka.pl/sledz-paczke/
Jeżeli paczka została wysłana przesyłką poleconą ekonomiczną - to czasami należy uzbroić się w cierpliwość.
– Zadzwoń do nas od razu po zauważeniu błędu – zmiana metody wysyłki jest możliwa jedynie przed spakowaniem paczki.
– Jeżeli doszło do pomyłki to wystarczy zwrócić baterie, odsyłając je w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, pod adres naszej siedziby – nie korzystamy z paczkomatów. Można stąd pobrać i wydrukować dokument odstąpienia od umowy. Prosimy o wypełnienie i dołączenie do paczki, wraz ze zwracanym towarem. W przypadku braku takiej możliwości – możliwe jest także dołączenie odręcznego pisma z danymi i żądaniem. W przypadku, kiedy pomyłka zaszła z naszej winy lub towar jest uszkodzony – można skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego tutaj.
– Drobną pomyłkę w danych nabywcy na fakturze można poprawić, wysyłając do nas wypełnioną notę korygującą.
– Propozycje współpracy prosimy kierować na adres baltrade@baltrade.pl
– Nie świadczymy tego typu usług.